Podjetje MANGEE d.o.o. zagotavlja v GARANCIJSKEM ROKU vse servisne storitve za IZKLJUČNO PRI NAS kupljeno opremo iz našega prodajnega programa.
Za vse ostale servisne storitve izven garancijskega roka nudimo strokvni servis in originalne rezervne dele.
Za vse naše kupce je podpora (razen v posebnih primerih za BiroPOS davčno blagajno) brezplačna, v kolikor gre za telefonsko pomoč ali pomoč preko elektronske pošte (navodila, gonilniki...)
Na elektronski naslov prodaja@mangee.si. pošljite informacijo o popravilu - torej vrsta blaga in kratek opis napake.
Ko z naše strani dobite odgovor izdelek pošljite. Kako?
Prosimo, da izdelek zapakirate tako, da pri transportu ne bo prišlo do poškodb. Za te namreč ne bomo prevzeli nobene odgovornosti!
V kolikor gre za opremo, ki hrani podatke najprej naredite varnostno kopijo (backup), ker za izgubo podatkov ne moremo odgovarjati.
K paketu priložite kopijo računa ali dobavnice (tudi če ni več v garanciji).
Okvarjeno opremo pošljite v kompletu (vse kar k njej spada). Lahko da je okvarjen prav tisti del, ki ste ga nehote obdržali pri sebi (največkrat je to napajalnik, USB kabel, polnilna enota...itd).
V kolikor gre za izdelek v garanciji prevzame stroške pošiljanja v servis KUPEC. Popravljen izdelek bomo vrnili na vaš naslov NA NAŠE STROŠKE.
Pakete poslane z odkupninami in podobno, bomo ZAVRNILI brez obrazložitve!
Za pri nas kupljeno opremo nudimo vso potrebno podporo v okvirju našega delovnega časa od ponedeljka to petka od 9. do 16. ure po predhodnem dogovoru (pomoč pri instalaciji, programiranju čitalcev črtne kode ali tiskalnikov, namestitve gonilnikov, itd). Nudimo podporo tudi za pri nas nekupljeno opremo vendar proti plačilu po veljavnem ceniku.
Na nas se obrnite IZKLJUČNO PO ELEKTRONSKI POŠTI: prodaja@mangee.si
Z vami bomo stopili v kontakt takoj, ko bo mogoče.
MANGEE d.o.o.